Regulamin zakupów w
Sara.


    Sklep internetowy Sara, dostępny pod adresem http://www.krakowrtv-sara.pl/. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie , ul. Pana tadeusza 6 B, kod pocztowy: 30-727 , NIP: 945-169-97-39, REGON: 35 159 52 70.

1. Sklep internetowy Sara prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet z możliwością odbioru towaru w siedzibie firmy. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę http://www.krakowrtv-sara.pl/  oraz telefoniczne pod numerem (+48)  506 073 711 .

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Sara są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sara są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy fakturę VAT bądź paragon zakupu oraz kartę gwarancyjną.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanej firmy kurierskiej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu w formularzu zamówienia.

6. Możliwe są następujące formy płatności i odbioru

  • Za pobraniem - gotówką kurierowi.
  • Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego w postaci potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Po wpływie pieniędzy na nasze konto paczka jest pakowana i wysyłana w tym samym dniu, jeśli towar znajduje się na magazynie bądź w dniu określonym w karcie produktu jako termin realizacji..
  • Odbiór osobisty w siedzibie firmy w godzinach od 10.00 do 16.00 najlepiej po uprzednim kontakcie telefonicznym, doliczamy 15 zł.  za koszt przesyłki z głównego magazynu.
  • Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami transportu i płatności określone są w cenniku transportu i płatności oraz widoczne są bezpośrenio w formularzu zamówienia. Wszelkie dodatkowe koszty związane z zamówieniem widoczne są przed złożeniem zamówienia na zakładce "Potwierdź zamówienie" formularza zamówienia.

7. W przypadku złożenia zamówienia przekraczającego kwotę 3000 zł Sara zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części wartości zamówienia na konto bankowe.

8. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji wysyłki. Czas realizacji zamówienia przez Sara to czas od momentu złożenia zamówienia - w przypadku płatności za pobraniem, lub otrzymania płatności . W przypadku, gdy nie będziemy w stanie skompletować całości zamówienia, sklep wysyła towar znajdujący się obecnie na stanie, a pozostałą część dosyła do klienta na własny koszt. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na karcie produktu, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

  • Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu realizacji zamówienia oraz czasu dostawy, najczęściej łączny czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych.

9. Wszystkie nasze produkty posiadają gwarancję dystrybutora lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancję realizowaną bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. W przypadku, gdy jesteśmy bezpośrednim importerem reklamowanego towaru, realizacja gwarancji odbywa się w siedzibie serwisu naszej firmy. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta lub dystrybutora, wówczas dołączana jest karta gwarancyjna serwisu Sara.

  • Sprzęt wraz z kopią faktury czy paragonu, opisem usterki oraz kompletem akcesoriów należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres serwisu autoryzowanego podany w karcie gwarancyjnej, z dopiskiem Serwis Sara. Na karcie gwarancyjnej prosimy koniecznie podać swoje dane do przesyłki zwrotnej.
  • Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania informacji niezbędnych do zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Naprawiony towar zostanie wysłany na koszt Sara do Klienta.
  • Produkt należy odesłać do serwisu wskazanego na karcie gwarancyjnej pocztą bądź firmą kurierską wraz z dowodem zakupu, oryginalną kartą gwarancyjną, opisem usterki oraz adresem zwrotnym i nr. telefonu w dobrze zabezpieczonym opakowaniu. Przesyłki wysyłane w inny niż wskazany sposób będą przyjmowane lecz czas realizacji reklamacji może ulec wydłużeniu.

10. Towar zakupiony przez Konsumenta w sklepie Sara można zwrócić w ustawowym terminie 14 dni od daty zawarcia umowy na odległość bez podania przyczyny (w myśl obowiązującego prawa firma nie jest konsumentem). Warunkiem jest dostarczenie kompletnego towaru na własny koszt wraz z dokumentami zakupu (UWAGA: Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy). Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podanym numerem rachunku bankowego, na który Sara ma dokonać zwrotu pieniędzy. Sklep w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania Konsument otrzymuje na konto bankowe o nr. podanym w oświadczeniu równowartość ceny zapłaconej za towar oraz zwrot kosztów przesłania towaru ze sklepu do konsumenta nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Protokół zwrotu towaru można pobrać klikając w ten link - protokół zwrotu towaru.pdf.

11. W przypadku, gdy zakupiony towar posiada wadę wpływającą na brak zgodności z umową, należy powiadomić Biuro Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie określając niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań (np. wymiany). Kupujący może w takim wypadku złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, jednocześnie zachowując wadliwy towar. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący może też złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, jeśli sprzedawca nie wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę nie usunie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego lub też gdy wymieniony lub naprawiony sprzęt wciąż posiada wadę powodującą brak zgodności z umową. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.
Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, sprzedający (sklep Avde.pl) ma ustawowe 14 dni na ustosunkowanie się do żądań klinta. Jeżeli sprzedawca w tym terminienie nie ustosunkuje się do tego żądania, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  Sara gwarantuje bezproblemowe i szybkie rozwiązywanie podobnych reklamacji.

12. Sklep powinien ustosunkować się do żądań Klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia niezgodności towaru bądź reklamacji. Termin realizacji naprawy bądź załatwienia reklamacji wynosi ustawowo 14 dni roboczych. W rzeczywistości reklamacje są załatwiane znacznie szybciej.

13. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego, wymienionego lub naprawionego towaru, koszty dostawy kurierem ponosi sklep.

14. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z  Sarą w celu wyjaśnienia sytuacji. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

15. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Sara nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą systemu sklepu internetowego, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

16. Zespół sklepu Sara dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. W przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (patrz pkt. 10).

17. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Sara  (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

18. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Sara. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

19. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).


Koszyk  

Brak produktów

0,00zł Dostawa
0,00zł Suma

Koszyk Przejdź do koszyka

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies
Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję Politykę prywatności (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).